۳۶ هزار کیسه سیمان رایگان برای مرمت قنوات در خوسف توزیع می شود

شفیعی گفت: با همکاری بنیاد علوی ۱۸۰۰ تن سیمان معادل ۳۶ هزار کیسه، برای مرمت قنوات و مدارس رایگان اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد شفیعی» پیش از ظهر امروز (9 تیر) در شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوسف به لحاظ پراکندگی و وسعت نیاز به اعتبارات بیشتری دارد چراکه بیش از 70 درصد جمعیت این شهرستان در روستاهای زیر 20 خانوار زندگی می کنند.

 

فرماندار خوسف افزود: در تمام معادلات استانی، شهرستان خوسف را به عنوان شهرستان برخوردار معرفی می کنند ولی دهستان قلعه زری این شهرستان دارای وسعت زیاد و ضریب محرومیت هشت است.

 

شفیعی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 9 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار استانی تخصیص یافته داشته ایم، گفت: با این اعتبارات آبرسانی به روستاهای خوسف مقدر نیست.

 

وی با اشاره به وجود ظرفیت های بخش کشاورزی، دامداری، صنعت و معدن در شهرستان خوسف، اضافه کرد: در این شهرستان تمام مبنای توسعه را داریم و تاکنون 99 درصد سرمایه گذاران این شهرستان بومی بوده اند.

 

فرماندار خوسف تصریح کرد: شوراهای اسلامی زبان گویای مردم هستند و باید در راستای حل مشکلات مردم مطالبه گری کنند.

 

شفیعی گفت: طی مکاتبه ای با بنیاد علوی، این بنیاد یک هزار و 800 تن سیمان معادل 36 هزار کیسه سیمان را برای مرمت قنوات و مدارس در اختیار این شهرستان قرار می دهد تا رایگان این قنوات مرمت شوند.

 

شفیعی گفت:حواله این 36 هزار کیسه سیمان نقد است که ظرف 15 روز آینده در اختیار روستائیان شهرستان قرار می گیرد.

 

 

کد خبر 943859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha