ترویج مفاهیم قرآنی در تقویت روحیه ایثار و مقاومت مؤثر است

حجت الاسلام دانش، بر ضرورت نهادینه سازی آموزه های دینی تأکید کرد و گفت: ترویج مفاهیم قرآنی در تقویت روحیه ایثار و مقاومت مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«حسین دانش»، امروز(9تیرماه) در برگزاری بیستمین مرحله از مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان لشکر ۸۴ پیاده لرستان با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است.

 

مسئول عقیدتی سیاسی های ارتش لرستان افزود: تعالیم دینی و قرآن در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است، این قرآن به راهی هدایت می کند که مستقیم ترین راه ها است.

 

وی بر ضرورت درس گرفتن از تعالیم و آموزه های قرآنی تأکید کرد و ادامه داد: افرادی که با قرآن مأنوس هستید به کمک آن می توانید به خوبی  حق را از باطل تشخیص دهند.

 

حجت الاسلام دانش اذعان داشت: قرآن کریم انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش های انسانی و اسلام دعوت می کند و با استعانت از قرآن انسان همواره در دنیا و آخرت عاقبت به خیر می شود.

 

وی در پایان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج زندگی قرآنی بر اساس آموزه های اسلام دانست و گفت: با ترویج مفاهیم قرآنی بین خانواده های ارتشی بیش از پیش توان و روحیه ایثار و مقاومت دربین  آنها رواج خواهد یافت.

 

گفتنی است، این دوره از مسابقات با رقابت بیش از ۱۰۰ نفر متشکل از سه گروه بانوان شاغل، همسران و فرزندان در رشته‌های قرائ تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و مفاهیم با محوریت جزء ۲۰ قرآن کریم براساس تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برگزار شد.

 

کد خبر 943882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha