کارخانه تولید فنر خودرو در ایلام افتتاح شد

کارخانه تولید فنر خودرو با حضور مسئولان استانی در ایلام با ظرفیت تولید سالانه یک هزار و ۸۰۰ تن فنر انواع خودرو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام ظهر دوشنبه به مناسبت بزرگداشت هفته صنعت و معدن، در آیین افتتاح طرح تولیدی صنعتی شرکت فجر ایلام اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید فنر تخت انواع خودرو همچون سواری تا کامیون در شهر ایلام، توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع راه اندازی شده است.

 

«رضا محمد رحیمی» با بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید سالانه یک هزار و ۸۰۰ تن فنر تخت خودرو را دارد، گفت: با بهره برداری از این طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال برای ۱۲ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد می شود.

 

وی بر ضرورت تعامل و همفکری میان دستگا هها با هدف ساماندهی فضای کسب و کار و تلاش برای رونق فعالیت های اقتصادی، تولیدی و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم استان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه دستگاه های مرتبط شاهد توسعه پایدار وثبات در بازار قیمت ها در استان باشیم.

 

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام خاطرنشان کرد: پروژه های مهمی در استان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در دست اجراست که  آینده بسیار روشن و درخشانی پیش روی استان ایلام قرار داده است.

 

کد خبر 943934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha