برگزاری دومین گردهمایی و نشست فصلی معاونین اجتماعی و مطالبه گری کشور در گرگان

قزوهی از برگزاری دومین گردهمایی و نشست فصلی معاونین اجتماعی و مطالبه گری استان های ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به میزبانی استان گلستان خبر داد.

«یاسر قزوهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با اشاره به رویکردهای جدید ستاد، گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر با اتخاذ رویکرد اجتماعی، مطالبه گری و رسانه ای این پیام را مخابره می کند که فریضتین امربه معروف و نهی از منکر، از منظر این ستاد نیازمند بازخوانی است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تبیین معنا و حدود امربه معروف و نهی از منکر برای مردم، افزود: رویکرد جدید ستاد؛ پیاده سازی مطالبات مقام معظم رهبری است. ایشان امربه معروف را با تعابیر «نوترین، شیرین ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه های تعامل اجتماعی» معرفی می فرمایند و تعامل اجتماعی درواقع رفتاری است در پاسخ به رفتار دیگران و از این باب امربه معروف نشان دهنده مسئولیت پذیری است و لازم است در شاخصه توسعه فرهنگی مطرح شود.

 

قزوهی با اشاره به تشکیل معاونت اجتماعی و مطالبه گری در ستاد، اظهارداشت: ستاد امر به معروف، نخستین نهاد کشور بوده که با توجه به اهمیت مطالبه گری در کشور نسبت به راه اندازی این معاونت اقدام کرده است و بناست دومین گردهمایی معاونین اجتماعی و مطالبه گری استان های ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور، دوازدهم و سیزدهم تیرماه با حضور دبیر ستاد کشور به میزبانی گلستان در شهر گرگان برگزار شود.

 

وی افزود: معتقدیم این رویداد نتایج و برکات ارزنده ای برای کشور و استان خواهد داشت و امیدواریم مردم شریف ایران، هم بیش از پیش نسبت به این دو فریضه مهم الهی که اقامه سایر فرایض به آن وابسته است؛ اهتمام داشته باشند.

 

 

 

 

کد خبر 943970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha