برگزاری ۵۷۰ برنامه در حوزه بانوان در ۴۰ سالگی دفاع مقدس

تقی زاده گفت: امسال در حوزه بانوان ۵۷۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس در فارس برگزار خواهد شد.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، «ساجده تقی زاده»، امروز (دوشنبه 9 تیر) در جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد ۴۰ سالگی دفاع مقدس فارس گفت: امسال در حوزه بانوان 570 برنامه به مناسبت بزرگداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس در فارس برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته زنان و خانواده ستاد ۴۰ سالگی دفاع مقدس فارس افزود: این برنامه ها در قالب 21 برنامه محوری گنجانده شده است که در طول سال و با مشارکت اداره ها، انجمن های مردم نهاد و ... برگزار می شوند.

وی اضافه کرد: این برنامه ها از نیمه تیرماه امسال آغاز می شود و تا  آخر اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت و جلسات مجازی و حضوری متعددی برای بررسی آنها تا کنون توسط کمیته کمیته زنان و خانواده ستاد ۴۰ سالگی دفاع مقدس فارس به ریاست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با معاونت رئیس بسیج جامعه زنان استان تشکیل شده است.

تقی زاده تاکید کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها ترویج سبک زندگی خانواده های شهدا و ایثارگران در جامعه است تا نسل جدید با این ارزش ها آشنا شوند.

وی اعلام کرد: طرح های «خورشید خانه ات باش»، نذر مجازی، کنگره علمی زن و پایداری، طرح «من افتخار می کنم»، طرح «پا بوس آفتاب»، طرح «هر خانه یک پرستار» و طرح «سلاله ها»  از برنامه های کمیته کمیته زنان و خانواده ستاد ۴۰ سالگی دفاع مقدس فارس برای امسال است.

کد خبر 944073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha