چرا رسانه‌ها باید به آتش ناهماهنگی حوزه بسوزند

صبح امروز طبق برنامه‌ریزی و اطلاع قبلی، نمایندگان رسانه‌های خبری برای پوشش همایش قرآنی حوزه های علمیه تهران درمصلی حاضر و بادرب های بسته وبی اطلاعی مسئولان این مکان ازبرگزاری همایشی با این عنوان مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار شبستان، معاونت آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان تهران بنا بر اطلاع قبلی قرار بود صبح امروز ساعت 10 دومین همایش قرآنی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان تهران را با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برگزار کند که به دلایل غیر موجه زمان برگزاری آن بدون اطلاع قبلی تغییر کرد.

این مسئله موعید این مسئله است که همایش‌ها و برنامه‌های قرآنی و دینی در مقایسه با سایر همایش‌ها و گردهمایی‌های غیردینی با مهجوریت و عدم اطلاع‌رسانی صحیح روبرو است.

شایسته است، همایش‌های قرآنی برگزار شده در کشورمان به منظور جلب توجه سایر اقشار جامعه و در راستای احیای شعایر دینی دارای اطلاع‌رسانی صحیح، گویا و به موقع باشد.

بنا بر این گزارش، معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه برادران استان تهران اعلام کرد به دلیل ناهماهنگی‌های موجود که از بیان دلایل آن معذور است، اطلاع‌رسانی برای برگزاری همایش قرآنی به تأخیر افتاده است.

امید است در همایش‌های قرآنی آینده حوزه‌های علمیه برادران استان تهران برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع و درخور شأن و شایستگی قرآن کریم داشته باشند.

پایان پیام/
 

کد خبر 94419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha