انجام ۷۶۷ ماموریت اورژانسی در جاده های روستایی و شهری  استان ایلام

رییس مرکز اورژانس استان ایلام از انجام ۷۶۷ ماموریت اورژانسی در جاده های روستایی و شهری استان ایلام برای خدمات رسانی به مصدومان تصادفات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «صیدنورعلیمرادی» صبح امروز(۱۰ تیر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری، ۴ هزار و ۸۴۰ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی در سراسر استان ایلام انجام گرفته است.

 

وی  افزود: در طی این ماموریت ها در سه ماه اول سال تعداد ۷۶۷ ماموریت تصادفات جاده ای و شهری انجام شده که در مجموع ۹۴۳ مصدوم به مراکز درمانی سطح استان انتقال داده شده و نیز تعداد ۳ هزار و ۸۳۳ نفر برای ماموریت های غیر تصادفی و سایر بیماری ها به مراکز درمانی سطح استان منتقل شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ماموریت‌های اورژانس هوایی توسط بالگرد اورژانس هوایی استان ۷۲مورد بیمار زنان و زایمان، تصادفی، سکته مغزی، قلبی و سایر بیماری ها بوده است.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: در مرکز پایش مراقبتهای درمانی(MCMC)  هماهنگی جهت اعزام  بیماران داخل استان تعداد۸۴۸ مورد و اعزام های بیماران به مراکز درمانی خارج استان تعداد۶۸ مورد انجام گرفته است.

 

وی با اشاره به وجود اورژانس هوایی در استان، افزود: اورژانس هوایی ایلام دارای دوازده پد موجود در استان است که از این تعداد پنج پد استاندارد است.

 

علیمرادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات پرسنل فوریت های پزشکی استان، تعامل و همکاری بیشتر بین بخشی و درون بخشی  را در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عزیز مورد تاکید قرار داد. 

کد خبر 944221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha