برگزاری انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان در جهرم

اتحاد از برگزاری انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: مهات نام نویسی جهت شرکت در این انتخابات تا دهم تیرماه است.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بر اساس فصل سوم قانون حمایت از مصرف کنندگان و در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون مذکور مبنی بر تشکیل انجمن حمایت از مصرف کنندگان از متقاضیان عضویت در هیئت مدیره انجمن دعوت به عمل می آید با در دست داشتن مدارک زیر به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم واقع در میدان معلم مراجعه کنند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: مدارک لازم کپی شناسنامه تمام صفحات، کارت ملی، مدارک پایان خدمت (مخصوص آقایان)، مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و ۶ قطعه عکس است.

 

وی بیان کرد: اعضای مجمع عمومی انجمن های حمایت از حقوق مصرف کننده در صورت تمایل به عضویت در هیئت مدیره این انجمن می توانند تا 10 تیرماه تقاضای داوطلبی خود را به  ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم ارائه کنند.

 

اتحاد افزود: پس از برگزاری انتخابات پنج نفر که بالاترین رای را کسب کردند به عنوان اعضای هیئت مدیره این انجمن انتخاب می شوند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم هدف از تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، براساس ماده 9 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه های  حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عنوان کرد.

کد خبر 944264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha