کلنگ پایگاه اورژانس فوریت‌های پزشکی شماره ۴ در پارس آباد به زمین زده شد

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: کلنگ پایگاه اورژانس فوریت های پزشکی شماره ۴ با حضور مسئولان استان و شهرستان در پارس آباد به زمین زده شد و بزودی عملیات عمرانی این پایگاه آغاز خواهد شد.

«مجید محمد غریبانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: کلنگ پایگاه اورژانس فوریت های پزشکی شماره ۴ با حضور مسئولان استان و شهرستان در پارس آباد به زمین زده شد و بزودی عملیات عمرانی این پایگاه آغاز خواهد شد.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: عملیات عمرانی این پایگاه با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

 

این مقام مسئول ادامه داد: زمین این پایگاه به مساحت ۳۶۰ متر مربع توسط خیر محله آزادگان برای ارائه خدمات درمانی به مردم این شهرستان اهدا شده است.

 

غریبانی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده این ساختمان مزین به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خواهد شد و پس از بهره برداری از این پایگاه تعداد پایگاه های اورژانس در این شهرستان به 8 پایگاه خواهد رسید.

 

وی افزود: توسعه متوازن خدمات اورژانس و توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در شمال استان از مهمترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی استان است.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان تاکید کرد: علیرغم کمبود اعتبارات و منابع مالی خیرین حوزه درمان استان اهتمام ویژه ای برای توسعه امکانات بهداشتی و درمانی داشته اند.

کد خبر 944268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha