۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان زنجان پرداخت شد

«هدایت صفری» گفت: درسه ماهه نخست امسال بیش از ۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران به اقدامات صندوق امداد ولایت در سال جاری اشاره کرد و گفت: این صندوق با هدف کارگشایی و خودکفایی مددجویان، تسهیلات قرض الحسنه در بخش مسکن و اشتغال ایجاد شده است.

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه سال گذشته  5 هزار تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار 28 میلیارد و 500 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان از محل این صندوق پرداخت شد، افزود: این تسهیلات در زمینه های ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به واجدین شرایط پرداخت شد.

 

 صفری به دیگر اهداف ایجاد صندوق امداد ولایت هم اشاره کرد و گفت: اشاعه و نهادینه شدن فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه، جذب منابع بیشتر از خیران برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و تغییر رویکرد کمک‌های کمیته امداد از بلاعوض به معوض از جمله این اهداف است.

 

وی با یادآوری اینکه در سه ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 535 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان پرداخت شد، ادامه داد: این تسهیلات در اختیار 639 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرار گرفت.

 

به گفته این مقام مسئول تسهیلات پرداختی شامل 75 فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی بااعتبار یک میلیارد و 438 میلیون تومان، 443 فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ 2 میلیارد و 109میلیون تومان و121فقره تسهیلات مسکن با اعتبار988 میلیون تومان است.

 

 

کد خبر 944283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha