نفرات برتر دومین جشنواره ملی عکس" از چشم دختران ببینیم" معرفی شدند

دبیر دومین جشنواره ملی عکس" از چشم دختران ببینیم" از معرفی نفرات برتر این جشنواره خبر داد و گفت: ۸ نفر از استان های مختلف به عنوان برگزیدگان برتر این جشنواره انتخاب شدند.

ساجده دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان بیان کرد: دومین جشنواره ملی عکس " از چشم دختران ببینیم " در دو بخش اصلی دوربینی و موبایلی و دو بخش ویژه دوربینی و موبایلی برگزار شد و در هر بخش 2 نفربه عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

 

 

دبیر دومین جشنواره ملی عکس" از چشم دختران ببینیم" افزود: در بخش اصلی دوربینی نگین محمدی فرد از اصفهان و زهره لک از تهران به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند و در بخش اصلی موبایلی هم سمانه شیرازی از آمل و کوثر علیزاده از رفسنجان به ترتیب نفرات اول و دوم این بخش انتخاب شدند.

 

 

 

دهقانی با اشاره به اینکه  در بخش وِیژه دوربینی هم مینا نوعی از تبریز و مهناز نوریان از مشهد رتبه های اول و دوم را به دست آوردند؛ ادامه داد: همچنین در بخش ویژه موبایلی نیز نگین سیدی از رفسنجان نفر اول و فاطمه شایق از رفسنجان به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

 

 

 

وی تصریح کرد: در این رویداد ملی یک هزار اثر از استان های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 97 اثر  از  43 عکاس برگزیده و به نمایشگاه راه یافتند.

 

 

 

دبیر دومین جشنواره ملی عکس" از چشم دختران ببینیم" با بیان اینکه بیشترین شرکت کننده ها در این جشنواره از استان های کرمان، تهران، فارس و اهواز بودند؛ ادامه داد: از 97 اثر راه یافته به نمایشگاه 47 اثر در بخش اصلی دوربینی، 24 اثر در بخش اصلی موبایلی، 16 اثر در بخش ویژه دوربینی و 10 اثر در بخش ویژه موبایلی پذیرفته شدند.

 

 

 

دهقانی تصریح کرد: نمایشگاه مجازی آثار منتخب این جشنواره یازدهم تا سیزدهم تیرماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) و نمایشگاه حضوری آن از هجدهم تا بیستم تیرماه در محل گذر فرهنگی و تفریحی بنفشه رفسنجان برگزار خواهد شد.

 

 

این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار شد.

کد خبر 944506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha