یادواره ۲۵۷شهید کارمند گیلان برگزار می شود

مراسم سی و نهمین سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاونش به همراه گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان به صورت تلویزیونی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس حسینی» امروز( سه شنبه،  ۱٠ تیر)  در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سی و نهمین سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی اش و نیز گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان که در سالن جلسات سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد، بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا یادواره شهیدان انصاری و نورانی به صورت تلویزیونی برگزار می شود.

 


رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در این یادواره تلویزیونی سخنرانی سردار «نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه و خانواده شهیدان انصاری و نورانی به صورت اینترنتی ساعت ۱۸عصر روز یکشنبه(۱۵ تیر ) به صورت زنده از شبکه باران پخش می شود.

 



وی با اشاره به اینکه ساعت ۸ صبح روز یک شنبه نیز محل شهادت این شهدا توسط همسر شهید انصاری، استاندار و مدیران کل استانی گلباران می شود افزود: مراسم گلباران مزار این دو شهید نیز در رودسر و لنگرود با حضور مردم و مسئولان انجام می شود.

 


حسینی با بیان اینکه ابتکار برگزاری یادواره های شهدا به صورت تلویزیونی ابتکاری جالب است که بازتاب کشوری دارد، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، و مسئولان وظیفه دارند با برگزاری یادواره‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان امروزی منتقل کنند.

 

کد خبر 944604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha