جریان سازی رسانه ای مهمترین وظیفه امروز اصحاب رسانه است

معتمدی با انتقاد از این که برخی اوقات رسانه های ما دچار روزمرگی می شوند، گفت: جریان سازی رسانه ای مهمترین وظیفه امروز اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «ابراهیم معتمدی» عصر امروز(سه شنبه 10تیر) در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت و تبریک دهه کرامت اظهار داشت: این جشنواره ها گامی مؤثر در حوزه اهدافی است که تعیین شده است.

 

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه این جشنواره ها با برنامه ریزی هر روز بهتر از گذشته می شوند، خاطرنشان کرد: امروز اصحاب رسانه در مقابل خود کارهای بزرگی می بینند و این قشر عظیم فعالیت زیادی را باید بر دوش بکشند.

 

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: در حوزه رسانه نکته ای که خیلی مهم به نظر می رسد، جریان سازی است و شاید مهمترین حوزه در بین اصحاب رسانه به جهت حرفه ای همین بحث جریان سازی در موضوعات مختلف است.

 

معتمدی با ابراز تأسف از این که برخی رسانه ها به دلیل گرفتاری های مختلف دچار روزمرگری شده اند، گفت: قصه جریان سازی به حل مسائل موجود کشور کرده و می‌تواند موجب توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور نیز بشود.

کد خبر 944613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha