بازگشت ۴ واحد تولیدی راکد بهشهر به چرخه تولید

توکلی از بازگشت ۴ واحد تولیدی راکد بهشهر به چرخه تولید خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در تابستان امسال و همزمان با هفته دولت این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « محمد توکلی» شامگاه سه شنبه ( 10 تیر) در نشستی با اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر و خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی بهشهر از سال 76 آغاز و واگذاری واحدها از سال 78 با شرکت های واحد لبنی، پرتو دانه، دخانیات و... آغاز شد.

مسئول شهرک صنعتی شرق مازندران افزود: شهرک صنعتی بهشهر با توجه به قرار گرفتن در منطقه مناسب و دارا بودن زیرساخت های مختلف و مناسب که دارای تصفیه خانه است، در طول سال های مختلف مورد توجه سرمایه گذاران بوده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون 31 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بهشهر فعال است و واحدهای مختلف تولیدی مشغول فعالیت هستند.

 

توکلی از بازگشت 4 واحد تولیدی راکد بهشهر به چرخه تولید خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در تابستان امسال و همزمان با هفته دولت این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

 

وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در شهرک ها یادآور شد: برخی مشکلات زیرساختی در شهرک های صنعتی وجود داشته است که با اولویت در دستور کار قرار گرفته و نسبت به برطرف کردن آن اقدام شد.

توکلی گفت: تكميل آسفالت، تلفن و اينترنت و زيبا سازي و.. در برخي از واحدهاي صنعتي شرق مازندران در شهرستان های بهشهر، نکا، گلوگاه و میاندرود از جمله مشكلات واحدهای صنعتی بود که واحدهاي توليدي و سرمايه گذاران با آن مواجه بودند که با توجه به اهميت موضوع در دستور پيگيري جدي قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: تلاش برای افزایش رونق تولید و رونق اقتصادی از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در همین راستا براساس وظایف اقدام می شود تا با برطرف کردن مشکلات، برای رونق اقتصادی تلاش شود.

کد خبر 944614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha