با واحدهای تولیدی متخلف در استان یزد برخورد جدی می‌شود

علمدار یزدی از تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد جدی با متخلفان در استان یزد خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: در جهت لزوم برنامه‌ریزی و اقدامات اجرايي مؤثر در حوزه توليد، تأمين و توزيع كالاهاي اساسي و خدمات اولویت‌دار موردنیاز مصرف‌کنندگان به‌ویژه در طول تعطیلات تابستانی، با به‌کارگیری تمامی نیروها و امكانات و ظرفيت‌های موجود و با مشاركت اتحادیه‌ها، اصناف و تشكل‌های مردم‌نهاد، تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی اجرا و با متخلفان به‌شدت برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تأکید کرد: برای تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی از توان و ظرفیت تشکل‌های صنفی و نهادهای مردمی استفاده می‌شود و هماهنگی‌های لازم با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط به‌خصوص هماهنگی با اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی ویژه، سریع و خارج از نوبت به پرونده‌های متشکله را به عمل‌آورده‌ایم.

وی همچنین از شهروندان گرامی تقاضا نمود تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور مراتب را از طریق تلفن 124 تماس گرفته و گزارشات خود را اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 948415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha