اعلام آمادگی ۲۰ واحد تولیدی جدید برای تولید ماسک

اوروجی با اشاره به اعلام آمادگی ۲۰ واحد تولیدی جدید برای تولید ماسک گفت: البته باید برای ادارات نیز سهمیه ای جدا در نظر گرفته شود تا با ارائه ماسک به مردم، بتوانند خدمت رسانی بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محسن اوروجی» در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران که پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 18 تیر) در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به این که در ادارات نباید به افرادی که ماسک ندارند، خدمت ارائه شود، عنوان کرد: به همین دلیل باید میزان سهمیه ادارات نیز مشخص شود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استاندار قم با بیان این که ادارات، اصناف و مراکز مختلف همکاری خوبی در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند، افزود: همچنین در موضوع تولید ماسک 20 کارگاه و واحد صنفی اعلام آمادگی کرده اند که ماسک تولید کنند و اگر مجوز از مرکز بهداشت بگیرند می‌توانند کار خود را آغاز کنند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در اولین جلسه هایی که پس از شیوع کرونا برپا شد، مصوبه ای که داشتیم که تأکید می کرد، مصوبات این ستاد برای تمامی دستگاه ها لازم الاجرا است، بنابراین ما که در این جلسه تصمیم سازی می‌ کنیم به طریق اولی باید خودمان رعایت کنیم و اگر نه دیگران می‌ گویند وقتی خودمان عامل نیستیم جامعه نمی توانند رعایت کنند.

 

اوروجی با اشاره به این که خبر رسانی و اطلاع مردم از وضعیت کرونایی بسیار اهمیت دارد، گفت: شورای اطلاع رسانی محتواهای طراحی شده را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانده است و وظیفه اصلی ایشان در شورای اطلاع رسانی، همین بحث آگاهی دادن به مردم است.

کد خبر 947456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha