بررسی معضل همایش ها و سمینارهای غیر ضرور در شورای فرهنگ عمومی

حسینی‌کاشانی با اشاره به این که برای جلوگیری از شیوع کرونا باید جلوی تجمعات بی دلیل گرفته شود، از بررسی معضل همایش ها و سمینارهای غیر ضرور در شورای فرهنگ عمومی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید موسی حسینی‌کاشانی» در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران که امروز(چهارشنبه 18 تیر) در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان این که تعامل ما با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خوب بوده است، گفت: جا دارد که امروز از آن ها تشکر کنیم چون انصافا خدمات زیادی ارائه می‌کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: از آن طرف وظایفی که برای شورای اطلاع رسانی و اهالی رسانه و صدا و سیما گذاشته می‌ شود چون جایگاه ویژه ای است، باید جدی تر گرفته شود چراکه کارهای ما بدون اطلاع رسانی ابتر خواهد ماند.

 

وی با بیان این که باید اهتمام بیشتری به کمیته اطلاع رسانی و ستاد بحران صورت بگیرد، گفت: عزیزان ما در اداره کل بحران استانداری و دانشگاه علوم پزشکی باید محتواها را به صورت منظم در اختیار ما قرار بدهند تا نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنیم همچنانکه مصوبه اولیه این نشست ها همکاری کامل با شورای اطلاع رسانی بوده و اگر مصوبات ضمانت اجرایی نداشته باشد، اثری نخواهد داشت.

 

حسینی کاشانی افزود: بعد از این جلسه نیز شورای اطلاع رسانی را داریم از این رو ما منتظریم محتواهایی که برای اصناف بود به دست ما برسانند و خواهش ما این است که نسبت به این شورا همکاری بهتری صورت بگیرد، تا ما نیز بتوانیم به صورت منظم ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده داشته باشیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: خیلی شفاف می‌ گوییم برای اطلاع رسانی نیازمند بودجه هستیم و بنده دو مرتبه از وزیر پول گرفته ام اما اگر مصوبات مربوط به این جلسه است که شورای اطلاع رسانی هم عضوی از آن است باید توجه بیشتری برای اطلاع رسانی و مسائل مربوط به آن صورت بگیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان این که جلسات شورای اطلاع رسانی و همچنین شورای فرهنگ عمومی مرتب برگزار می‌شود، گفت: پیرو همین مصوبات از جمله بحث همایش ها که یکی از معضل های جدی محسوب می‌شود جلساتی داشته ایم و جلسه ای نیز با آیت الله سعیدی در راستای شورای فرهنگ عمومی داشتیم.

 

وی تصریح کرد: ما همچون روزهای اول در کنار دوستان هستیم و خواهش داریم این تعاملات بهتر شده و رسانه ها نیز در زمینه های مختلف حمایت شوند از جمله اعلام شده که ماسک در اختیار مراکز دولتی قرار گرفته ولی ما هنوز برای خبرنگاران استان نتوانسته ایم ماسک تهیه کنیم که امیدواریم برای این مسأله نیز تصمیمی گرفته شود.

کد خبر 947470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha