رسانه های قم حصار تبلیغی علیه ارزش های انقلاب را بشکنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید پیام انقلاب رسا تر از گذشته به گوش جهانیان برسد، گفت: رسانه های قم حصار تبلیغی علیه ارزش های انقلاب را بشکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «علیرضا زاکانی» عصر امروز(سه شنبه 10تیر) در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره خاطرنشان کرد: خشنودیم که این جشنواره پنجمین دوره خودش را سپری می‌ کند و خشنود تریم که این شادی و نشاط را در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع) می‌ بینیم.

 

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از ویژگی هایی که بعد از رحلت حضرت امام(ره) اتفاق افتاد آن حصار تبلیغی بود که برای رساندن پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان رقم خورد  سانسور خبری بود.

 

وی اضافه کرد: وقتی مردم و رسانه های بومی صحبت های ایشان را به سمع و نظر جهانیان رساندند و انقلاب اسلامی را منشأ رشد معرفی کردند، دشمنان بعد از رحلت امام این مسأله را فهمیدند و بایکوت خبری را شروع کردند.

 

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که خبرنگار و رسانه عناصری هستند که می‌ توانند این حصار تبلیغی را بشکنند، ابراز داشت: به ویژه این که در کانون تمدن سازی انقلاب اسلامی یعنی در قم حضور فعال داشته باشند، از این رو همه ما و شما مأموریت داریم که پیام انقلاب را رسا تر در قالب های هنری به گوش جهانیان برسانیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: باید بتوانیم این مسیر را گام به گام طی کرده و دست به دست بدهیم تا پس از رساندن پیام انقلاب به جهانیان، قم را که مادر انقلاب محسوب می‌شود به جایگاه رفیعی که هست به کمک هم و به مدد حضرت معصومه(س) برسانیم.

کد خبر 944617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha