دولتمردان و نمایندگان مجلس باید اهل کرامت باشند تا بتوانند کرامت مردم را حفظ کنند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولتمردان و نمایندگان مجلس اهل کرامت باشند تا بتوانند کرامت مردم را حفظ کنند.

حجت الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حفظ کرامت مردم توسط حاکمیت گفت: احترام به انسان ها در هر مذهب و مرامی که باشند، امری لازم و ضروری است و احترام به کسانی که موحد هستند، فرق می کند. ما باید در دایره کوچک تر آنها را ببینیم و فردی مسلمان، مومن و انقلابی است، احترام به وی و حفظ شان و جایگاهش امری لازم است.

 

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ کرامت افراد کم بضاعت جامعه گفت: باید تمامی فعالیت و کارهایمان در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد و باید بدون منت و طلبکاری برای این مردم کار کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم باید اصول را رعایت کند و در این راستا برای حل مشکلات مردم و در نهایت حفظ کرامت آنها گام بردارد، گفت: ما باید با حساسیت ویژه ای دغدغه ها و نگرانی های مردم را مورد پیگیری قرار دهیم و آنها را حل کنیم. مردم برخی مواقع این احساس را دارند که شان و جایگاه آنها به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، خدشه دار شده است. ما باید این احساس را از مردم دور کنیم و این شدنی نیست مگر اینکه با تلاش و همت مضاعف در راستای حل مشکلات آنها گام برداریم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده وقتی که در دولت درس اخلاق می دادم، تاکید می کردم که ما باید یک دولت با کرامت داشته باشیم، یک مجلسی با نمایندگانی اهل کرامت داشته باشیم تا بتوانیم کرامت مردم خود را حفظ کنیم. وقتی دولتمردان ما، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان ما اهل کرامت باشند، قطعا در راستای کرامت مردم گام بر می دارند.

 

حجت الاسلام آقاتهرانی خاطرنشان کرد: مردم این انتظار را از مجلس یازدهم دارند و ما نیز امیدواریم نمایندگان نیز نمایندگانی اهل کرامت باشند و برای حفظ کرامت مردم تلاش کنند./

کد خبر 944703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha