کار در مورد امام رضا (ع) حالم را خوب می کند

فاطمه رادمنش گفت: تاکنون در جشنواره های متعددی حضور یافته ام اما کار در مورد امام رضا علیه السلام فرق می کند به دلیل ارادت قلبی که به حضرت دارم حالم را خوب می کند.

«فاطمه رادمنش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: تاکنون در جشنواره های متعددی حضور یافته ام اما کار در مورد امام رضا علیه السلام فرق می کند به دلیل ارادت قلبی که به حضرت دارم حالم را خوب می کند.

هنرمند جنوب کرمانی بیان کرد: تاکنون چندین بار در جشنواره کشوری تئاتر رضوی شرکت کرده ام و در یکی از این جشنواره ها، با نمایشنامه ای کوتاه با عنوان پریدن با پای برهنه که بازیگری و کارگردانی آن را نیز خودم انجام دادم، حضور یافتم.

وی افزود: این نمایشنامه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و توانستم با اجرای صحنه ای این نمایش، جایزه بهترین بازیگر، کارگردان و نویسندگی در جشنواره تئاتر رضوی را به دست بیاورم.

رادمنش ابراز کرد: داستان دختری یتیم بود که در منزل خواهرش زندگی می کرد و چون شرایط زندگیش سخت می شود به حرم امام رضا علیه السلام پناه می برد تا در زندگیش گشایشی شود.

مربی برنامه عصر جدید با بیان این مطلب که مربی برنامه عصر جدید است، اظهار کرد: به تازگی برای یکی از بچه های عصر جدید نمایشنامه ای در مورد امام رضا علیه السلام نوشتم تا در ایام دهه کرامت در این برنامه اجرا کند.

وی عنوان کرد: اوایل سال ۱۳۷۹ وارد عرصه بازیگری شدم، قبل از آن عضو انجمن اهل قلم و داستان نویسی بودم به پیشنهادات تعدادی از دوستانم که هم تئاتر بازی می کردند و هم عضو این انجمن بودم کار بازیگری را شروع کرد.

رادمنش اضافه کرد: بازیگری را زیر نظر زنده یاد محمد حسین یزدی نژاد از پیشکسوتان تئاتر جیرفت آغاز کردم و در اولین تجربه بازیگری موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر در جشنواره تئاتر امام علی علیه السلام شدم و همین امر انگیزه ای شد تا کار بازیگری را تا به امروز ادامه دهم.

هنرمند جنوب کرمانی بیان کرد: پیشنهادم به افرادی که به هر رشته ای از جمله بازیگری دارند، این است که اگر در محروم ترین نقطه از کشور زندگی می کنند احساس ناامیدی نکنند محرومیت نمی تواند محدودیت ایجاد کند، بلکه ما باید از کمترین امکانات برای پیشرفت در کار بهره ببریم.

وی ابراز کرد: من و همسرم هر ۲ بازیگر، نویسنده و کارگردان هستیم، همسرم علی محمد رادمنش نمونه موفقی از جوان هایی است که محرومیت را سدی بر سر راه موفقیت خود ندانست، وی متولد روستای حسین آباد از توابع شهرستان جیرفت است اما با وجود محرومیت های منطقه برای دستیابی به اهدافش تلاش کرد و در بهترین دانشگاه های تهران تحصیل کرد و در زمینه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی به موفقیت هایی دست یافت.

رادمنش ادامه داد: خودم نیز در جیرفت از سن ۱۶ سالگی در شرایطی کار بازیگری را شروع کردم که جیرفت شهری فوق العاده محروم بود اما خوشبختانه با افرادی برخورد داشتم که در دانشگاه های تهران دانشجوی تئاتر بودند و دانشی را که در این زمینه می آموختند در اختیار ما قرار می دادند.

مربی برنامه عصر جدید عنوان کرد: قریب ۵ سال در جیرفت و مرکز استان کرمان در رشته بازیگری فعالیت کردم و در ادامه تصمیم گرفتم آکادمیک این رشته را دنبال کنم بنابراین به تهران آمدم و در دانشگاه های تهران مشغول تحصیل شدم.

وی اظهار کرد: خودم از خیابان کشاورزی جیرفت و همسرم از روستای حسین آباد با پشتکار موفق شدیم در بهترین دانشگاه های ایران از جمله دانشگاه هنرهای زیبا، دانشگاه هنرهای دراماتیک، دانشگاه تربیت مدرس آنهم با رتبه های عالی فارغ التحصیل شویم، من خودم رتبه ۳ ارشد کشوری را کسب کردم و معدل لیسانم ۱۹ و ۴۸ و معدل ارشدم نیز ۱۸ شد.

رادمنش در خاتمه تاکید کرد: به عقیده بنده افراد برای دستیابی به اهداف و علایق خود باید بجنگند، رسیدن به هدف شاید دشوار باشد اما با توکل بر خدا باید با جدیت تلاش کرد.

کد خبر 944765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha