فرهنگ رضوی بر تربیت نیروی انسانی مبتنی بر آموزه های دینی موثر است

«ابراهیم قاسمی» دهه کرامت را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی خواند و گفت: این فرصت در تربیت نیروی انسانی مبتنی بر آموزه های دینی اثرگذار است.

رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تبریک دهه کرامت و میلاد سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار کرد: به دلیل کرامت این دو معصوم، فاصله بین میلاد حصرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

ابراهیم قاسمی با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصت خوبی برای ترویج و تعمیق فرهنگ رضوی است، ادامه داد: فرهنگ رضوی بر تربیت نیروی انسانی مبتنی بر آموزه های دینی موثر است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه همه ساله در دهه کرامت برنامه های متعددی از سوی این اداره برگزار می شد، گفت: با شرایط موجود در کشور و به جهت ممنوعیت هرگونه تجمع، برنامه های این دهه به صورت مجازی اجرا می شود.

 

رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر ضرورت ترویج سیره علمی و عملی معصومین در بین خانواده ها خاطرنشان کرد: جوانان بایستی از سبک زندگی ائمه اطهار (ع) الگو بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه اهل بیت در بین مردم ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، گفت: به همین منظور مردم در مناسبت های مختلف ارادت خود را به ایشان نشان می دهند.

 

به گفته قاسمی در همین راستا مسابقه خاطره نویسی زیارت اولی‌ها و تجلیل از دختران کارکنان به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 

این مقام مسئول بف برگزاری مسابقه دهه کرامت به مناسبت میلاد مسعود امام رضا (ع) و مشارکت در جشن‌های شهرستانی اشاره کرد و گفت: برگزاری شب شعر دهه کرامت به صورت مجازی، تجلیل از دختران فعال در انجمن‌های فرهنگی و هنری، تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتبی روز قدس و ارتحال امام خمینی (ره) و تقدیر از برگزیدگان مسابقه 30 روز ،30 سئوال از دیگر برنامه‌های این دهه است.

کد خبر 944875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha