کارگران واحدهای تولیدی خط شکنان مبارزه با تحریم ها هستند

حجت الاسلام رحیمی گفغت: کارگران در طول تحریم های دشمن علیه انقلاب خود را در عرصه ایثار قرار داده اند و با تمام وجود در مقابل تحریم ها ایستاده اند و خط شکنان این عرصه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «رحیمی» مبلغ کاروان زیر سایه خورشید امروز (۱۱ تیر) در دیدار با کارگران کارخانه سامان فولاد بیرجند با تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) اظهارداشت: همت بلند شما کارگران و مهندسان کشور است که در برخی از عرصه اقتصادی موفق هستیم.

 

وی اهل بیت (ع) را استوانه های زمین دانست و عنوان کرد: امروز ما جیره خوار اهل بیت (ع) هستیم و این امر به ما در طول زندگی انرژی می‌بخشد.

 

وی با تاکید بر اینکه کارگران قوت قلب نظام اسلامی هستند، گفت: امروز کارگران چرخه اقتصاد را با تمام بدعهدی دشمنان می چرخانند چرا که دشمن همیشه به دنبال ایستادن این چرخ است.

 

حجت الاسلام رحیمی خطاب به کارگران افزود: کارگران در طول تحریم های دشمن علیه انقلاب خود را در عرصه ایثار قرار داده اند و با تمام وجود در مقابل تحریم ها ایستاده اند.

 

«سید حسن امیرآبادی» مدیر عامل کارخانه سامان فولاد بیرجند هم اظهار داشت: خیلی جای خوشحالی و سرور است که به نمایندگی از شهرک های صنعتی استان امروز در آستانه فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) میزبان پرچم مقدس بارگاه منور رضوی وخادمان ایشان هستیم.

 

وی خطاب به خادمان امام رضا (ع) گفت: امسال به فرموده رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید است هر چند کار در حوزه تولید فولاد کار سخت و طاقت فرسا است اما حضور سفیران رضوی در این واحد تولیدی موجب برکت صنعت این کارخانه خواهد شد.

 

وی ادامه داد: محبت به اهل بیت (ع) ما را به ولایت نزدیکتر می کند و طعم ولایت را بهتر می چشیم.

 

 

کد خبر 944978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha