ضرورت رسیدگی مصوبات کارگروه رونق تولید گلستان در سطح ملی

طلوعیان گفت: برخی مصوبات در کارگروه های رونق تولید استان گلستان به سطح ملی ارسال شده ولی هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» عصر امروز (چهارشنبه 11 تیر) در نشست مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: در سال جهش تولید بالغ بر 300 طرح در استان گلستان در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوانیم امسال این طرح ها به بهره برداری برسد و انتظار داریم در پرداخت تسهیلات همکاری با مجموعه صنعت، معدن و تجارت گلستان افزایش یابد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سال گذشته 180 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 18 پرداخت شده است و رتبه دهم را در بین استان های کشور داریم.

 

طلوعیان ابراز داشت: چهار درصد تسهیلات تبصره ماده 18 در استان تسهیلات برای سرمایه گذاری و 96 درصد آن مربوط به سرمایه در گردش است.

 

وی از رتبه هشتم استان گلستان در کارگروه رونق تولید خبر داد و  یادآور شد:  در سال گذشته  516 میلیارد تومان از طریق کارگروه رونق تولید پرداخت شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه در حوزه بازسازی با 123 میلیارد تومان در استان تسهیلات پرداخت شد و در کشور رتبه چهارم را داریم، افزود: استانداری گلستان با نهاد ریاست جمهوری 35  مورد تفاهم با ارزش 75 میلیارد تومان منعقد کرده است.

 

طلوعیان بیان کرد: 6 مورد از تفاهم نامه های نهاد رئیس جمهوری با استانداری گلستان اجرایی شده است و تسهیلاتی به ارزش 26 میلیارد تومان توسط چهار بانک عامل پرداخت شده است.

 

وی افزود: با وجود پیگیری ها انجام شده برخی از مشکلات کارگروه رونق تولید در استان در سطح ملی باقی مانده است و برخی مصوباتی در کارگروه های استانی به ملی ارسال شده است که هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

 

کد خبر 945023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha