راه اندازی ۵۰ اقامتگاه  بومگردی در گلستان

تجری گفت: در سالجاری راه اندازی ۵۰ اقامتگاه بومگردی در دستور کار قرار دارد و یکی از موضوعات مورد نیاز در این بخش پرداخت تسهیلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد تجری» شامگاه امروز (چهارشنبه 11 تیر) در نشست مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری گلستان باید حمایت های بیشتری از این بخش و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: در بحث تسهیلات عشایر و روستایی برای همه استان های کشور ضریب ۱۰ درصد لحاظ شده است و انتظار داریم با توجه به قابلیت استان این تسهیلات برای گلستان افزایش پیدا کند.

 

تجری بیان کرد: یکی از موضوعات اقتصادی که در استان پیگیری می کنیم ایجاد بومگردی است که در سالجاری راه اندازی 50 اقامتگاه بومگردی در دستور کار قرار دارد و یکی از موضوعات مورد نیاز پرداخت تسهیلات در این بخش است. 

 

وی ابراز داشت: استان گلستان فاقد یک هتل پنج ستاره است و یک هتل در حال ساخت در گرگان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد وجود دارد که نیاز است از نظر تسهیلاتی مورد حمایت قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 945028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha