همایش بزرگداشت امامزادگان در بهشهر برگزار شد

همایش بزرگداشت امامزادگان به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهردر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، همایش بزرگداشت امامزادگان بهشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین «سیدعربعلی جباری» امام جمعه بهشهر، حجت الاسلام «مسعودقربانی» معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و متولیان و خدام امامزادگان برگزار شد.

« محمدحسین فاضلی» در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: شهرستان بهشهر دارای 40 امامزاده و بقعه متبرکه است که با توجه به بیانات رهبری باید این بقاع تبدیل به قطب فرهنگی شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: تلاش داریم تا با استفاده از برنامه های مختلف فرهنگی، بقاع متبرکه به مرکز تربیت جوانان تبدیل شوند و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی اظهار کرد: حضور امامزادگان در ایران در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و آموزش معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی است و در شهرستان بهشهر هم با همین هدف در حال انجام ماموریت های محوله هستیم.

 فاضلی با بیان اینکه ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) از جمله اهداف بلندی است که در دستور کار است، خاطرنشان کرد: تمدن‌سازی اسلامی و هدایت و انسان‌سازی در دستور کار ما در تمام امامزادگان است.

 به گزارش شبستان، در همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بهشهر، از هیئت امناها و خدام نمونه امامزادگان این شهرستان تجلیل شد.

کد خبر 945040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha