۲۰۰ نفر از جهادگران بسیج جامعه پزشکی استان در مبارزه با کرونا مشارکت داشتند

ذاکریان گفت:گفت: بیش ۲۰۰ نفر از جهادگران بسیجی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی فعال در بحث مبارزه با کرونا حضوری پررنگ و ثمربخش داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن ذاکریان» عصر(۱۱ تیر) در همایش جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: دهه کرامت برای همه ایرانیان به‌ویژه خراسانی‌ها ایامی فرخنده و مبارک است و بر  خود وظیفه دانستیم در این ایام باشکوه تقدیری شایسته از تلاش‌ها و جهادگران بسیجی جامعه پزشکی در عرصه سلامت داشته باشیم.

 

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی افزود: بنا بود در این همایش از بیش ۲۰۰ نفر از جهادگران بسیجی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی فعال در بحث مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر شایسته‌ای داشته باشیم که با توجه به شرایط بحرانی فعلی و شیوع موج دوم تصمیم به برگزاری محدودتر مراسم گرفتیم و ان‌شاالله هدایای آنان را برایشان ارسال خواهیم کرد.

 

وی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع سلامت، گفت: در این ایام عزیزان زیادی بودند که در جهت حفظ سلامت همنوعان خود جان خویش را تقدیم کردند و به روح پاک این شهدای عزیز درود می‌فرستیم و معتقدیم که این حضور قهرمانانه دست کمی از جهادگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم ندارد.

 

ذاکریان گفت: در کنار شهدای عزیزی که جان خود را در راه حفظ سلامت مردم تقدیم کردند هستند جمع زیادی از کادر درمانی کرونایی‌ها که در حین خدمت مبتلا به کووید ۱۹ شدند که برای آنان و تمامی بیماران آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم.

کد خبر 945050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha