شرایط نمونه‌گیری آزمایشگاهی در كلینیک غربالگری ویروس كرونا اندیمشک

کاظمی با اشاره به شرایط نمونه‌گیری آزمایشگاهی در كلینیک غربالگری كرونا واقع در اورژانس كوی لور اندیمشک گفت: اولویت انجام آزمایش تشخیص ویروس کرونا برای افرادی است که دارای اختلالات تنفسی جدی هستند و یا با مبتلایان کرونای جدید در تماس بوده‌اند.

«فریدون کاظمی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به شرایط نمونه‌گیری آزمایشگاهی در كلینیک غربالگری ویروس كرونا واقع در اورژانس كوی لور اندیمشک اظهار کرد: اولویت انجام آزمایش تشخیص ویروس کرونا برای افرادی است که دارای اختلالات تنفسی جدی هستند و یا با مبتلایان کرونای جدید در تماس بوده‌اند.

 

سرپرست مرکز بهداشت اندیمشک با بیان اینکه اخیرا با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا و افزایش ترس و اضطراب عمومی، تعداد زیادی از افرادی که علائم خفیفی دارند خواستار انجام تست تشخیص این ویروس در مراکز درمانی می‌شوند افزود: این امر ممکن است سبب شود تا ارائه خدمات پزشکی لازم برای بیمارانی که دچار علائم شدید هستند با مشکل مواجه شود و علاوه بر آن، این حضور ممکن است مراجعه کنندگان را در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دهد.

 

وی اذعان داشت: این آزمایش‌ها محدود به افراد در معرض بیماری جدی شامل افراد در تماس با فرد مبتلا به شرایط سنی بالای ۶۰ سال دارای علائم شدید، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، زنان باردار، افراد بالغ مسن بالای ۶۰ سال دارای علائم با وجود بیماری‌های زمینه‌ای، مددجویان سامان سرا، مراکز نگهداری معلولان و سالمندان دارای علائم و سایر مراکز تجمعی و اتباع داخلی علامت‌دار وارده از کشورهای با شیوع بالا هستند.

 

کاظمی در پایان از شهروندان اندیمشکی خواست در صورت غیرضرور بودن، از مراجعه به مرکز انجام تست کرونا در اورژانس کوی لور و ایجاد تجمع به‌دلیل افزایش احتمال ابتلا به بیماری خودداری کنند.

 

کد خبر 945068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha