انعقاد تفاهم نامه همکاری گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا و اداره تبلیغات اسلامی کاشان

تفاهم نامه همکاری مشترک فرهنگی عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع) تفاهم نامه همکاری مشترک فرهنگی عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان  منعقد شد.

 

این تفاهم نامه در راستای اجرای هرچه بهتر طرح های مصباح و مهارت آموزی کارکنان وظیفه، با حضور حجت الاسلام علی نبوغی نیا به همراه رئیس شعبه آموزش عقیدتی سیاسی پادگان شهید کبریایی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان به امضا رسید.

 

این تفاهم نامه با موضوع مهارت آموزی جوانان و توانمند سازی سربازان در مقاطع زمانی قبل، حین و پس از انجام خدمت وظیفه با استفاده از ظرفیت های بالفعل و بالقوه اداره تبلیغات اسلامی و عقیدتی سیاسی در زمینه مهارت های فرهنگی، هنری، تبلیغی، ارتباطی و رسانه ای به گونه ای که نسبت به تدارک شغل مناسب، درآمد زایی، اثر بخشی اجتماعی و تشکیل زندگی موفق توانایی لازم را کسب نمایند، منعقد شده است.

 

از اهداف این تفاهم نامه می توان به افزایش اثر بخشی دوران وظیفه عمومی و کمک به اشتغال و تسهیل ورود سربازان به بازار کار، ایجاد جذابیت و نشاط کارکنان وظیفه و ایجاد نگرش متعالی نسبت به خدمت مقدس سربازی و استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح در کمک به تحقق و تعالی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

 

 

کد خبر 945159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha