فتنه امروز تخریب جایگاه ولایت است

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: فتنه امروز تخریب جایگاه ولایت است و این فتنه توسط غرب گرایان در حال انجام می باشد بنابراین می طلبد همگی هوشیار بوده تا در دام این فتنه گرفتار نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام «رضا سعادت فر» ظهر امروز ۱۳ تیر در خطبه های نماز جمعه در مصلی پیامبر اعظم جیرفت، گفت: فتنه امروز جامعه، تخریب جایگاه ولایت است و این فتنه توسط غرب گرایان در حال انجام می باشد بنابراین می طلبد همگی هوشیار بوده تا در دام این فتنه گرفتار نشویم.

امام جمعه جیرفت جایگاه ولی فقیه را جایگاه الهی برشمرد و افزود: در این فتنه، غربگرایان دوستی با ولایت را مساوی با تحریم و حل معیشت مردم را در برقراری رابطه با آمریکا می دانند و برای تبرعه گناه خودشان را بر عهده رهبری می اندازند.

وی ابراز کرد: جریان نفاق همواره به دنبال بد نام و متهم کردن رهبری و حاکم جامعه اسلامی می باشد، غرب گرایان مقامات معنوی امام امت را درک نمی کنند ما باید قدر محبت و عشق به ولی فقیه را بدانیم.

حجت الاسلام سعادت فر بیان کرد: در فرهنگ قرآنی بین نفاق و ایمان تفاوت زیادی وجود دارد، افراد جامعه ایمانی جان خود را فدای ولایت می کنند و قرآن کریم مصداق واقعی این موضوع را حضرت علی علیه السلام میکی داند.

خطیب جمعه جیرفت اظهار کرد: رهبری نمی تواند مورد محبت غرب گرایان باشد زیرا همشینی و همراهی با امام ظرفیت می خواهد.

وی ضمن تبریک میلاد امام رضا علیه السلام، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ ما باید از امام رضا علیه السلام درس مبارزه با دشمن را یاد بگیریم و از مبارزه با دشمن خسته نشویم چون دشمن همواره در لباس گوناگون در حال مبارزه با ما است.

حجت الاسلام سعادت فر ابراز کرد:  ویروس کرونا در درون بدن انسان رشد کرده و تکثیر می شود،  ویروس بی تقوا نیز اگر به وجود انسان رخنه کند، انسان را متلاشی می کند بنابراین باید جلوی ورود وسوسه ها را بگیریم.

امام جمعه جیرفت ضمن تشکر از کادر درمان خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات پزشکی و کیت آزمایشگاهی کرونا در جنوب کرمان محدود است بنابراین جنوب کرمان نیازمند توجه ویژه مسئولین می باشد و مسئولین باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی در خاتمه از نیروهای سپاه پاسدران در کنار نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت مردم تلاش می کنند، تشکر کرد.

کد خبر 945442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha