مشکلات کنونی کشور  ناشی از سوء مدیریت و کوتاهی مسئولان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آیت‌اللهی گفت: مشکلات کنونی کشور ناشی از سوء مدیریت و کوتاهی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد در سطح کشور، گفت: در مدت اخیر به‌خوبی شاهد این هستیم که قوه قضائیه با مفسدین در بخش‌های مختلف برخورد جدی کرده که ان‌شاءالله به همین شکل به راه خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه موقت یزد در ادامه به افزایش قیمت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه ملت شریف جمهوری اسلامی و همچنین شیوع بیماری کرونا در کشور از علت‌های گرانی به شمار می‌رود ولی همه این گرانی‌ها به دو دلیل نیست بلکه عمده آن به سوء مدیریت و کوتاهی برخی از مسئولان بازمی‌گردد.

 وی انتظار مردم از مسئولان را اتخاذ تدابیری برای حل مشکلاتشان است، اظهار داشت: یکی از وظایف مسئولان در کشور، بهبود وضعیت معیشت مردم و نظارت بر بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است که متأسفانه این عزم را نمی‌بینیم.

آیت‌اللهی با تأکید بر اینکه مسئولان کشور باید با همدلی و همکاری در جهت رفع مشکلات مردم تلاش خود را به کار بگیرند، افزود: رسالت مسئولان خدمت به مردم است پس باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار ببندند.

امام جمعه موقت یزد یکی از راه‌هایی حل مشکلات کشور درزمینه های مختلف را تبعیت بی‌چون‌وچرا از رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: هرزمانی در کشور به منویات رهبر معظم انقلاب توجه و در آن مسیر حرکت شد، دشمن به‌سختی شکست خورد و مردم هم با این‌چنین مشکلاتی مواجه نبودند.

کد خبر 945473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha