انتشار شميم عطر رضوي در فضاي دفترکانون خدمت رضوی  ساری

همزمان با دهه كرامت و در شب ميلاد امام هشتم آقا علي بن موسي الرضا(ع) با حضور هيئتي از خادمين حرم رضوي و با ورود پرچم متبرك آن حريم نوراني، فضاي دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری آكنده از نور و عطر رضوي شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری، به مناسبت دهه كرامت و در شب ميلاد امام هشتم آقا علي بن موسي الرضا(ع) با حضور هيئتي از خادمين حرم رضوي و با ورود پرچم متبرك آن حريم نوراني، فضاي دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری آكنده از نور و عطر رضوي شد.

در اين مراسم كه در مسجد جوادآل محمد و با حضور جمع كثيري از خادمین انجام شد، پس از قرائت قرآن کریم، سرود ملی پخش گرديد و در ادامه آقایان تولایی و زارع خادم و مداح کانون مداحان به ذكر كراماتي از امام هشتم پرداختند.

بيان كرامات امام رضا(ع) از زبان اين خادمین و مداح ، فضايي از روحانيت و معنويت در مسجد ايجاد كرده و فضایی مملو از عشق به امام رضا(ع) در مراسم حاکم شد و بي اختيار اشك از چشمان حاضرين جاري شد و زمزمه يا امام رضا(ع) ، يا ضامن آهو بر لبان همگي جاري بود.

در اين مراسم معنوي «سیدعباس حسینی نژاد» دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری به بیان کرامات حضرت رضا(ع) و گزارشی از فعالیت خادمیاران رضوی مرکز مازندران پرداخت .

در ادامه پس از تبرك و تيمن حضار به پرچم متبرك و مطهر حرم امام رضا عليه السلام ، خادمین حرم رضوی نسبت به توزیع تبرک آستان قدس رضوی به حاضرین اقدام کردند.

در پايان اين مراسم از تعداد 8 تن از خادمیاران که در دوره مبارزه با ویروس کرونا در گروه های جهادی بیشترین فعالیت را داشتند با اهداء لوح سپاس، تقدير و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 945476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha