مواسات و همدلی باید زنجیره‌وار توسعه یابد

فرهمندپور با بیان اینکه مساجد باید محور تمام فعالیت‌های خوب در شهرستان‌ها باشند گفت: مواسات و همدلی باید زنجیره‌وار توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» شب گذشته در مراسم اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی و مواد شوینده میان نیازمندان که به مناسبت دهه کرامت در مسجد عاملی دزفول برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکریم که این روزها خبرهای خوبی در سطح شهر اتفاق می‌افتد که اکثر آنها از دل مساجد بیرون می‌آید.

 

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول افزود: رزمایشی که با عنوان همدلی به جریان افتاده در دزفول به آتشفشان همدلی تبدیل شده که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نتیجه رزمایش همدلی فراگیری مواسات در جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در واقع فقط به کمک‌های مالی ختم نمی‌شود بلکه کمک‌های فطری و معنوی نیز به دنبال دارد اضافه کرد: مواسات و همدلی باید زنجیره‌وار توسعه یابد زیرا با فعالیت‌‌هایی که در مساجد اتفاق می‌افتد بارقه‌های امید در دل‌های مردم زنده می‌شود.

 

فرهمندپور تصریح کرد: مساجد باید محور تمام فعالیت‌های خوب در شهرستان‌ها باشند چرا که اگر نگاهی به گذشته افراد موفق به‌خصوص فرزندان شهرستان دزفول بیاندازیم، به فعالیت در مساجد می‌رسیم که این معنای امید به مسجد را می‌دهد.

 

وی عنوان کرد: تا زمانی که کارها مسجدمحور باشند پر رونق و با برکت است چرا که هر عملی برای خدا باشد قطعا نتایج آن بر زندگی فردی و اجتماعی انسان باز می‌گردد.

 

گفتنی است، در این مراسم ۵۰۰ بسته معیشتی و مواد شوینده توسط مرکز نیکوکاری حضرت صدیقه کبری (س) دزفول جهت توزیع میان خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تهیه و در پایان مراسم میان آنها توزیع شد.

 

کد خبر 945517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha