زیرگذر شهید کشوری ایلام دهه فجر امسال افتتاح می شود

شهردار ایلام با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ طرح عمرانی در سطح شهر ایلام، گفت: زیرگذر شهید کشوری ایلام دهه فجر امسال افتتاح می شود.

«طالب صادقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: طرح زیرگذر شهید کشوری ایلام با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به منظور توسعه زیرساخت های شهری و کاهش ترافیک شهر ایلام در حال اجراست.

 

وی با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی زیرگذر شهید کشوری ایلام، گفت: طرح زیر گذر میدان شهید کشوری زودتر از موعد مقرر به بهره برداری می‌رسد و برنامه ما این است زیرگذر شهید کشوری ایلام دهه فجر امسال افتتاح شود.

 

شهردار ایلام افزود: این طرح آذرماه سال گذشته اجرایی شد و قرار بود در ۱۸ ماه ساخته شود ولی با توجه به پیشرفت های قابل توجه طرح، این پروژه زودتر از موعد تکمیل می شود.

 

صادقیان با اشاره به پروژه ساخت سیلبند مدرس اظهار کرد: این طرح نیز در سه فاز به طول ۵۱۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

 

وی گفت: در قالب طرح  آسفالت معابر شهر ایلام تاکنون در سال جاری ۴ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای بهسازی و آسفالت معابر استفاده شده است.

 

شهردار ایلام  در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری ایلام بیش از ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک را در سال ۹۹ تعریف کرده است که در مراحل اجرا قرار دارند.

 

 

کد خبر 945525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha