اقامه نماز جمعه ۲۰ هزار فلسطینی در مسجدالاقصی

پس از ضد عفونی مسجدالاقصی، ۲۰ هزار نمازگزار فلسطینی، نماز جمعه را در این مسجد اقامه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»، اداره اوقاف اسلامی قدس گفت: 20 هزار نمازگزار فلسطینی با رعایت تدابیر پیشگیرانه نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

 

 

شیخ «ابوسنینه»، امام مسجدالاقصی در خطبه های جمعه از نمازگزاران خواست برای مقابله با ویروس کرونا به آموزه های کمیته بهداشت توجه داشته باشند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس نیز از نمازگزاران خواست حتما هنگام ورود به مسجد ماسک بر صورت بزنند و سجاده شخصی همراه خود بیاورند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

نیروهای داوطلب نیز هنگام نماز جمعه میان نمازگزاران مواد ضدعفونی کننده توزیع کردند و از نمازگزاران خواستند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

 

همچنین پیش از آغاز نماز جمعه، گروهی از کارکنان مسجدالاقصی، این مسجد را تمیز و ضدعفونی کردند تا برای حضور نمازگزاران آماده باشد.

 

منابع پزشکی فلسطینی در قدس گفتند: تا روز جمعه سه هزار و 458 نفر در فلسطین به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 13 نفر فوت کرده اند.

 

بنابراین گزارش، در قدس شرقی نیز 445  نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

با شیوع ویروس کرونا در فلسطین، بیش از دو ماه مساجد غزه و مسجدالاقصی بسته شد و در طول ماه مبارک رمضان نیز درهای مسجدالاقصی بسته بود و پس از آن با رعایت تدابیر پیشگیرانه به روی نمازگزاران فلسطینی گشوده شد.

 

کد خبر 945564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha