جشن تکلیف دختران کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: جشن تکلیف دختران کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) همزمان با دهه کرامت با حضور هیات امنا، مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان و مسئول خواهران این کانون برگزار شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن تکلیف دختران کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) همزمان با دهه کرامت با حضور هیات امنا، مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان و مسئول خواهران این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) تصریح کرد: در این جشن تکلیف 10 نفر از دختران این کانون که به سن تکلیف رسیده اند با اهدا هدایای مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

سیدی با اشاره به اینکه جشن سن تکلیف باید فرهنگ سازی شود، یادآور شد: جشن سن تکلیف نوجوانان دختران و پسران را در خصوص اهمیت دادن به فرایض دینی مصمم تر و مشتاق تر می کند و می تواند حرکتی برای سوق دادن آنها به سمت انجام کارهای معنوی و دینی خود شود.

 

وی عنوان کرد: جشن سن تکلیف در مناسبت های مختلف برای دختران و پسران این کانون به صورت ماهانه برگزار می شود تا از خدمات فرهنگی آنها برای حضور در مساجد تقدیر و تجلیل شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) افزود: قرائت زیارت «امین الله» و صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) همزمان با روز میلاد آن حضرت از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت ایام دهه کرامت است.

 

سیدی ادامه داد: به دلیل محدودیت شیوع بیماری کرونا متاسفانه جشن روز میلاد امام رضا (علیه السلام) در این کانون برگزار نخواهد شد اما تلاش خواهیم کرد که فعالیت های فرهنگی از طریق شبکه های مجازی این کانون انجام شود.

کد خبر 945574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha