اقدام مسجد «بیت السمیع» برای توزیع غذا در میان نیازمندان تگزاس

گروه جوانان مسلمانان در «هوستون» تگزاس اقدام به توزیع غذا میان افراد نیازمند از طریق مسجد «بیت السمیع» در بحبوحه شیوع ویروس کرونا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «chron»،گروه جوانان مسلمانان در «هوستون» تگزاس اقدام به توزیع غذا میان افراد نیازمند از طریق مسجد «بیت السمیع» در بحبوحه شیوع ویروس کرونا کردند.

 

بیش از 500 خودرو از مسجد بیت السمیع سه ساعت قبل از آغاز برنامه توزیع غذا در میان نیازمندان به محل تهیه این غذاها رفتند.

 

جوانان مسلمان حدود 5 هزار کیلوگرم غذای گرم را در راستای هدف پایان دادن به بی عدالتی و ناامنی غذایی در میان افراد نیازمند توزیع کردند.

 

«اسامه عوان»،معاون گروه جوانان احمدیه در «هوستون» در این باره گفت: پایان دادن به بی عدالتی در همه سطوح جامعه تنها راه دستیابی به هارمونی و رعایت مساوات در میان مردم است.

 

وی افزود: یکی از راه های رسیدن به این هدف اطمینان حاصل کردن از این است که همنوعان ما در دوران نیاز مورد غفلت واقع نشوند.

 

 

عوان همچنین گفت: ما تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه پایگاه های خود را تحت پوشش  داده و به افراد نیازمند کمک می کنیم چرا که تنها راه برای داشتن عدالت واقعی تضمین تحت پوشش قرار گرفتن همه نیازمندان است.

 

معاون گروه جوانان مسلمان در هوستون تاکید کرد که این اقدام  به همت مسلمانان نه تنها در هوستون بلکه در سراسر آمریکا در حال انجام است.

 

به گفته عوان ،شعبه محلی گروه جوانان احمدیه در هوستون پنج ایستگاه برای توزیع غذا در میان نیازمندان در نظر گرفته است تا افراد به راحتی بتوانند به آنچه نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 945581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha