پویش عکس پدر و دختری در آستارا اجرا شد

خورشیدی گفت: پویش عکس پدر و دختری با عنوان«هلاله» و به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) در شهرستان آستارا اجرا شد.

«حسین خورشیدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: پویش عکس پدر و دختری«هلاله» به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و به همت امور بانوان جمعیت هلال احمر گیلان برگزار شد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه این پویش همزمان با سراسر استان گیلان در این شهرستان نیز اجرایی شد، افزود: همکاران، داوطلبان، اعضا و همشهریان آستارایی با ارسال عکس هایشان، از این پویش استقبال خوبی کردند.

 

وی تصریح کرد: همکاران، داوطلبان، اعضا و همشهریان آستارایی با پوشیدن کاورامدادی جمعیت هلال احمر و عکس گرفتن با دخترهایشان و ارسال آن به پیج اینستاگرامی پویش به آدرس helal.gilan.rcs و ارسال به شماره واتساپ (۰۹۱۱۴۵۲۶۰۸۷) در این پویش شرکت کردند.

 

خورشیدی گفت: پس از پویش و داوری عکس های ارسالی علاوه بر اعطای لوح تقدیر به تمامی شرکت کنندگان، به آثار برتر جوایز نقدی اهدا می شود.

 

وی اضافه کرد: داوری آثار توسط کمیته داوری متشکل از متخصصین و کارشناسان انجمن عکاسی گیلان، بر اساس معیارهایی نظیر کیفیت اثر، خلاقیت و نوآوری و ترکیب ‌بندی مناسب صورت می گیرد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا خاطرنشان کرد: حمایت از تحکیم و تعالی نهاد خانواده و پیشگیری از تزلزل و فروپاشی آن با تکیه بر رابطه پدر و فرزند دختر، ارتقاء سطح فرهنگی و تربیتی اعضای خانواده به منظور ایفای نقش آن در سلامت و بهبود فرهنگی جامعه، ایمن سازی خانواده از آسیب و بحران‌های اجتماعی و فضای سایبری با به تصویر کشیدن رابطه عاطفی و محبت آمیز میان والدین و فرزندان در شبکه های اجتماعی مجازی از اهداف این پویش بود.

 

 

 

 

 
 

کد خبر 945778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha