واقعی شدن حقوق پاکبانان شیراز با اجرای طرح هماهنگ طبقه ‌بندی مشاغل

اسکندرپور گفت: اجرای طرح هماهنگ طبقه ‌بندی مشاغل، خدمتی برای واقعی شدن حقوق پاکبانان است و روحیه این قشر زحمتکش را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (شنبه 14 تیر) در دیدار با پاکبانان گفت: با اجرای طرح هماهنگ طبقه ‌بندی مشاغل، ضریب ریالی حقوق و گروه پایه پاکبانان افزایش یافته است.

شهردار شیراز افزود: این طرح با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اجرا می شود و خدمتی برای واقعی شدن حقوق پاکبانان است.

وی با تاکید بر لزوم تکریم شغل پاکبانی بیان کرد: ارتقای شغلی برای پاکبانان با پیامدهای اجتماعی مطلوبی نیز همراه است و روحیه این قشر زحمتکش را افزایش می دهد.

اسکندرپور ادامه داد: با اجرای این طرح شاهد افزایش خلاقیت کاری و مزایای عدیده ای برای شهرداری شیراز خواهیم بود و هرداری شیراز این طرح را افتخاری برای خود می داند که از پاکبانان که در دوران شیوع کرونا زحمات فراوان کشیدند و همواره در شغل خود حضور داشتند، حمایتی کرده است.

وی از در دستور کار قرار گرفتن تشکیل بزرگترین و تخصصی ترین واحد HSE در بین سازمان مدیریت پسماندهای کلانشهر کشور در شیراز نیز خبر داد و گفت: با این اقدام و با به کار گیری نیروهای متخصص در زمینه بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، شاهد کاهش چشمگیر حوادث منجر به فوت این گروه شغلی در شیراز خواهیم بود.

کد خبر 945841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha