خوزستان رتبه نخست  حرکت‌های جهادی را در کشور کسب کرد

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان با اشاره به تقدیر رئیس مجلس از این قرارگاه در مجمع ملی نیروهای جهادی گفت: خوزستان به مقام نخست حرکت‌های جهادی در کشور دست یافت.

«حامد شهریاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان از اواسط دهه ۹۰ با هدف محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار جامعه با الهام از شیوه جهادی آغاز به کار کرد.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان افزود: خوزستان به واسطه محرومیت‌های مفرط از یک سو و ثروت‌های سرشار از سوی دیگر مشکلات متعددی با وجود این همه ثروت داشته و به نسخه آزمایشی طرح‌های جهادی در کشور تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به دیدار اعضای قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این دیدار در قالب ششمین گردهمایی ملی حرکت‌های جهادی جهادگران قرارگاه امام رضا (ع) و با هدف هم‌افزایی و تقویت روحیه جهادی با حضور خانواده‌های معظم شهدای جهادگر و جهادگران عرصه خدمت برگزار شد.

 

شهریاری تصریح کرد: در این گردهمایی مسئولان قرارگاه‌های استان‌های خوزستان و مازندران و سیستان و بلوچستان به عنوان برترین قرارگاه‌های جهادی کشور انتخاب شدند و لوح سپاس دریافت کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی سفرهای استانی را در پیش دارد، به‌زودی به خوزستان سفر می‌کند.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان از برنامه‌ریزی برای اجرای مرحله دوم حرکت‌های جهادی در حوزه درمان و پزشکی خبر داد و ابراز کرد: با توجه به تلاش خستگی‌ناپذیر کادر درمان و مدافعان سلامت در خط مقدم نبرد با کرونا، این قرارگاه برنامه‌هایی را در این حوزه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اهواز برنامه‌ریزی کرده است.

 

وی یاد آور شد: همچنین در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی و سفیران سلامت قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان قصد دارد از همه توان خود برای دعوت مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده کند.

 

کد خبر 945985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha