تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی استان ایلام تعطیل شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با موصبه ستاد استانی مبارزه با کرونا و در راستای جلوگیری از شیوه کرونا، تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی استان ایلام تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مظفر علی شائی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر حسب مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استانی با عنایت به شیوع و گسترش شدید کرونا ویروس و وضعیت قرمز استان ایلام، لذا فعالیت در تمامی رشته های مختلف ورزشی و باشگاه های ورزشی (دولتی و خصوصی) از امروز ۱۴ تیر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

وی  بر اجرای این مصوبه در سطح تمام اماکن ورزشی استان، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت این دستور العمل با فرد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: به هر باشگاه دار ایلامی ۱۶ میلیون تومان طبق دستورالعمل ابلاغی وام پرداخت می شود که ۸میلیون آن برای اجاره بها در ایام کرونا و ۸ میلیون نیز برای مربیانی که در این باشگاه ها فعالیت داشتند در نظر گرفته شده است و برای کمک به باشگاه داران اقساط وام آنها را به تعویق انداختيم.

 

وی گفت: با رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی از سوی ورزشکاران هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشد.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ورزش بیشترین نقش در جلوگیری از آسیب های اجتماعی را دارد،  تصریح کرد: تشکیل سازمان های مردم نهاد جوانان، همگانی کردن ورزش در سطح استان فرهنگ سازی برای پرداختن خانواده ها به امر ورزش، توسعه ورزش بانوان و ورزش روستایی، برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی در دستور کار این اداره قرار گیرد.

 

گفتنی است، استان ایلام با جمعیتی در حدود ۶۰۰ هزار نفر  دارای ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است.

کد خبر 946129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha