‌تمام مراکز فرهنگی و هنری ایلام تا یک هفته تعطیل شدند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: با مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ‌تمام مراکز فرهنگی و هنری استان تا یک هفته تعطیل هستند.

«عمران خودآموز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: سینماها، آموزشگاه‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌ها، اجراهای نمایش و ... همگی با نظر ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند.

 

وی افزود:  در ضمن چاپ و انتشار هر گونه آگهی عمومی برای مراسمات شادی و عزا ممنوع است.

 

وی تصریح کرد: از صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای دارای کد تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا نشدند، با توجه به رفع مشکلات ثبت نام تا پایان تیرماه نسبت به ثبت تقاضای خود در این سامانه به آدرسhttps://kara.mcls.gov.ir  اقدام کنند.

 

خودآموز، با اشاره به حضور استاندار، معاونان استاندار، فرمانداران و سایر مدیران در کارگروه مجازی اطلاع‌رسانی و تبلیغات کرونا و اهتمام آنان به پاسخ‌گویی در این بستر جدید، آن را اقدامی کم‌نظیر در کشور خواند.

 

وی خاطرنشان کرد: از این رو، منطقی‌ترین، عاقلانه‌ترین و شاید تنهاترین راه برای رهایی از این شرایط، فاصله‌گذاری فیزیکی و کاهش زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا است.

کد خبر 946140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha