برخورد قضایی با مراسم های عزا و عروسی در گلستان

حجت الاسلام سیدحسینی از برخورد قضایی با صاحبان و مالکان مراسم عروسی و عزا که پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نمی شود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سید رضا سیدحسینی» ظهر امروز(یکشنبه 15 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برای اینکه پیک گذشته را تجربه نکنیم نیاز است اقدامات پیشگیرانه با جدیت پیگیری شود و دستگاه قضایی براساس مصوبات ستاد استانی کرونا عمل خواهد کرد.

 

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: تعطیلی و پلمپ برخی اماکن باید براساس یک سری اقدامات بهداشتی و الزامات اتفاق بیفتد.

 

حجت الاسلام سیدحسینی ابراز داشت: رستوران ها و تالارها با ظرفیت 50 درصد با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت کنند و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ می شوند.

 

وی به نظارت بر این تالارها و برگزاری مراسم های عروسی و عزا اشاره کرد و گفت: مالکان و صاحبان مراسم که دعوت را انجام می دهند در صورتی که مراکز بهداشت آن را به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی عنوان کنند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

 

حجت الاسلام سیدحسینی افزود: با عروسی ها و عزاداری ها در منازل که پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود برخورد می شود و اگر مرکز بهداشت آن را گزارش دهد با صاحب خانه نیز برخورد خواهد شد.

 

کد خبر 946257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha