کالای قاچاق تهدیدی بر حقوق تولید کننده و مصرف کننده است

اصغری گفت: کالای قاچاق بدون پرداخت حق گمرک و ضوابط ایمنی وارد کشور می شود که حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را ضایع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اصغر اصغری» امروز (دوشنبه ۱۶ تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جهش تولید قرار داریم و باید از تولیدکنندگان حمایت کنیم تا بتوانند در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد:  یکی از فرآیندهایی که حقوق تولیدکننده و مصرف کننده را تهدید می کند کالای قاچاق است.

 

اصغری ابراز داشت: ورود کالای قاچاق باعث می شود که عرضه کالای داخلی در بازار با مشکل رو به رو شود و از سویی کالای قاچاق بدون حقوق گمرک و ضوابط ایمنی وارد کشور شدند که می تواند منجر به تهدید حقوق مصرف کنندگان شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه ما بر این است که سیاست گذاری بهتری در خصوص مبارزه با کالای قاچاق داشته باشیم و مانع ورود این کالا به سطح بازار شویم.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: تولید کنندگان باید رقابت پذیری خود را افزایش دهند و مردم نیز با ترویج کالای ایرانی از تولید کنندگان حمایت کنند تا بتوانیم از این طریق به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

 

کد خبر 946330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha