۱۱۰برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف برگزار می شود/ پیگیری مطالبات مردمی دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر

سردار شاکرمی با بیان اینکه همزمان با هفته حجاب و عفاف ۱۱۰ برنامه فرهنگی در سطح استان ایلام برگزار می شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان این برنامه ها بیشتر در بستر فضای مجازی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، عصر امروز(۱۵ تیر) در نشست شورای معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: مطالبات مردمی در دستور کار ویژه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام قرار می گیرد.

 

سردار « جمال شاکرمی» با بیان اینکه با راه اندازی و ایجاد معاونت اجتماعی و مطالبه گری، مطالبات مردمی ساماندهی و پیگیری می شود، یادآور شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای رسالت خطیر خود، بنا دارد که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برساند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اقدامات خود را در بحث مطالبه گری و در حوزه های مختلف از جمله گرانی ها و مدیریت بازار مضاعف می کند.

 

وی، بسترسازی جهت ایجاد سمن های تخصصی در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تقویت آنها را از جمله برنامه های در دست اقدام این ستاد برشمرد و گفت: بدون شک فرهنگ سازی با مشارکت قاطبه عموم مردم انجام می شود و در این راستا نیز باید از ظرفیت سمن ها، موسسات و نهادهای مردمی استفاده کرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  با اشاره به اینکه ۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در ایلام برگزار می‌شود، گفت:  امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، برنامه های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی و حقیقی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

سردار شاکرمی ابراز کرد:  این برنامه ها به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و به منظور ترویج فرهنگ حیا و عفت، تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی همچون بدحجابی، طلاق، خودکشی و سایر منکرات اخلاقی و اجتماعی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در این هفته برنامه‌ های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقه فرهنگی، برپایی نمایشگاه، تولید آثار هنری و تبلیغات بصری در سطح شهر، تذکر لسانی و تجلیل از بانوان محجبه با محوریت جامعه بسیج زنان در پایگاه ها و حوزه های بسیج سراسر استان برگزار می شود.

 

گفتنی است در حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام، حجت الاسلام «حسین مطیری» به عنوان معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام منصوب و با حضور سردار شاکرمی، در جلسه امروز ستاد به شورای معاونین معرفی شد.

 

کد خبر 946341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha