جمع آوری ۵۰ معتاد متجاهر

فرمانده نیروی انتظامی شیروان از جمع آوری ۵۰ معتاد متجاهر در شیروان خبر داد.

«مسعود وحیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان شیروان با هماهنگی مقام قضائی به مرحله اجرا گذاشته شد که در اجرای این طرح 50 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند.


 

فرمانده نیروی انتظامی شیروان بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی این افراد به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند. 

 


این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای اینگونه طرح ها در سطح شهرستان با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از شهروندان انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

وحیدی همچنین از کشف یک کیلو و 750 گرم موادمخدر سنتی از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

 


وی خاطرنشان کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی اش اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان شیروان قرار گرفت. 

 


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی از منزل متهم کردند، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل این فرد موفق به کشف مقدار یک کیلو و 750 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که به طور ماهرانه در قسمتی از منزل جاساز شده بود، شدند.  

 


وحیدی تصریح کرد: در این راستا یک سوداگر مرگ دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

 


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با تاکید بر تشدید اقدامات پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد نمی دهد.
 

کد خبر 946376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha