پایگاه اطلاع رسانی  فهمای گیلان رونمایی شد

حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهمای گیلان با هدف انعکاس فعالیت‌های کانون‌‌های فرهنگی وهنری مساجد گیلان خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه مساجد سنگر مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن هستند، اطلاع رسانی فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ابعاد مختلف را گامی جهت مقابله با این هجمه‌ها و ارتقا آگاهی و بصیرت مردم عنوان کرد و گفت: دشمن بااستفاده از فضای مجازی به‌دنبال استحاله فکری و روحی جوانان برای رسیدن به اهدافش است تا بتواند با ایجاد ناامیدی، نقشه‌هایش را عملی کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه دشمن با ایجاد شک و تردید در بین جوانان تلاش در گمراهی آنان دارد افزود: دشمن می‌خواهد مبانی اعتقادی و اصول، ارزش‌ها و بنیادهای فکری ملت ایران را تضعیف کند و متولیان فرهنگی و مذهبی موظف به رفع این شبهات با اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی هستند.

 

وی با بیان اینکه دنیای امروز عصر اطلاعات است و باید از فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مسجدمحور بهره گرفته شود تصریح کرد: انعکاس فعالیت‌های مسجدی ضمن امیدآفرینی و نشاط‌افزایی در جامعه و تقویت باورهای دینی، سدی مقابل توطئه‌های دشمن است.

 

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد پایگاه اطلاع‌رسانی کانون‌های مساجد کشور«فهما» را موجب اطلاع رسانی فعالیت‌های خاص مسجدی در گستره وسیع دانست و بیان کرد: بچه‌های مسجد با بهره‌گیری از این پایگاه می‌توانند فعالیت‌های هنری و فرهنگی مسجدمحور خود را به اطلاع مردم و مسئولان برسانند تا حمایت‌های لازم از این فعالیت‌ها صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه ۹۳۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت دارند که برنامه‌های خود را با استفاده از این پایگاه، اطلاع‌رسانی می‌کنند اظهارداشت: با این سامانه ظرفیت عظیم کانون‌های مساجد به مدیران استانی و مردم شناسانده می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه گیلان جز سه استان برتر رویداد ملی فهما است خاطرنشان ساخت: این پايگاه به نشانی اینترنتی https://gilan.fahma.org بستر مناسبی جهت انعکاس فعاليت‌های کانون‌های مساجد گیلان است.

 

گفتنی است، اتصال پرتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری شبستان به اين پايگاه اطلاع‌رسانی، رصد دقيق داده‌ها و اخبار و اطلاعات توليد شده در بستر فضاي مجازی توسط ربات هوشمند پايگاه اطلاع‌رسانی فهما، قابليت نمايش و انتشار اخبار مرتبط با ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و کانون‌های فرهنگی هنری فعال در سراسر کشور و بارگذاری پوسترهای تبليغاتی و ارتباط صفحات استانی به ديگر سامانه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از قابليت‌های اين پايگاه است.

 

 

کد خبر 946424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha