راه‌اندازی پویش دختران حاج قاسم در اهواز

مدیر مؤسسه رضوان اهواز از آغاز دوره‌های تابستانه ویژه دختران در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا به منظور گسترش فرهنگ حجاب و عفاف پویش همگانی دختران حاج قاسم راه‌اندازی شد.

«مرضیه سادات غفاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه گسترش شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان بر آن شدیم که در سال جاری دوره‌های تابستانه موسسه رضوان را به‌صورت مجازی برگزار کنیم که این دوره‌ها از امروز(دوشنبه 16تیر) آغاز شد.

 

مدیر موسسه رضوان اهواز با بیان اینکه این دوره ویژه دختران و بانوان پایه چهارم ابتدایی تا مقطع تحصیلی دانشگاه است افزود: بیش از 90 نفر در دوره تابستانه این موسسه ثبت‌نام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها تا پایان مرداد به‌صورت مجازی برگزار می‌شود اضافه کرد: این دوره‌ها در رشته‌های هنری، معرفتی، خیاطی، خلاقیت و ... برگزار می‌شود و مربیان و اساتید آنها از برترین مربیان در سطح استان هستند.

 

غفاری با بیان اینکه دوره‌های تبلیغی در طول سال تحصیلی توسط مربیان این موسسه در مدارس برگزار می‌شود ابراز کرد: پس از برگزاری این دوره‌ها نوجوانان به موسسه جذب و در بخش‌های حلقه‌های تربیتی به فعالیت می‌پردازند؛ موسسه رضوان اکنون بیش از 400 دختر فعال عضو دارد.

 

وی از دیگر فعالیت‌های این موسسه را برگزاری دوره‌های مختلف ویژه مادران بیان کرد و اذعان داشت: مادران نقش بسیار مهمی در همراهی ما برای افزایش سطح کیفی این دوره‌ها دارند، بنابراین با برگزاری دوره‌ها ویژه مادران اعضا سعی در بالابردن سطح آگاهی و علمی این بانوان به منظور پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه داریم.

 

مدیر موسسه رضوان اهواز ابراز کرد: در سال‌های گذشته این موسسه طرح بزرگ رضوان را در مدارس دخترانه با موفقیت انجام داد که استقبال بسیار مطلوبی از سوی دختران شد اما متاسفانه در 2 سال اخیر همکاری ادارات آموزش و پرورش اهواز را شاهد نیستیم و همین امر سبب کاهش فعالیت‌های ما در مدارس شده است.

 

وی از راه‌اندازی پویش دختران حاج قاسم خبر داد و یاد آور شد: این پویش همزمان با آغاز دوره‌های تابستانه این موسسه اجرا و محور فعالیت‌های آن نقاشی یا موضوع حجاب و عفاف، دلنوشته، مقاله و ... است.

 

کد خبر 946503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha