افزایش مراجعه بیماران کووید ۱۹ به بیمارستانها طی ۱۰روز گذشته

کریمی گفت: از ۱۰ روز گذشته شاهد افزایش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستانها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: در نشست هیئت‌ رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با روسای بیمارستان‌های پذیرنده بیماران مبتلا به کووید ۱۹، «عباسعلی کریمی» با اشاره به افزایش مراجعه بیماران کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، گفت: در دانشگاه تا ۱۰ روز قبل شاهد روند نزولی خوبی بودیم، اما این روزها حوزه بهداشت و بیمارستان‌ها، با افزایش بار مراجعه مواجه شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: با توجه به سیر فزاینده بیماری، امکان اینکه فقط یک بیمارستان، پذیرش بیماران را بر عهده بگیرد، وجود ندارد و بایستی تمامی بیمارستان‌های جنرال بزرگ سطح شهر پذیرای بیماران باشند.

کریمی با تشریح سیاست‌های معاونت درمان وزارت بهداشت، گفت: یکی از نکات مورد تأکید معاونت درمان، جداسازی راه‌های ورود و خروج بیماران عادی و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌ها است. امیدوارم با تجربه‌ای که در ۴ ماه گذشته کسب کردیم بتوانیم از این موج نیز با موفقیت عبور کنیم.

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان و روسای بیمارستان‌ها، اظهار داشت: امیدوارم با استفاده از تجربه ۴ ماهه گذشته، هوشمندانه‌تر و با تدبیر، هماهنگی و تجربه بیشتر کارها را پیش ببریم و هیجان و نگرانی خود را کمتر کنیم.

کد خبر 946531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha