استفاده از ماسک برای حضور در ادارات و دستگاه های اجرایی ضروری است

طولابی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان لرستان، گفت: استفاده از ماسک برای حضور در ادارات و دستگاه های الزامی است و ازارائه خدمات به مراجعین بدون ماسک پرهیز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « جعفرطولابی» امروز(16 تیر) در در حاشیه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: کنترل و مهار ویروس کرونا در استان لرستان نیازمند مشارکت و همراهی مردم است.

 

فرماندار خرم آباد افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت هشدار شیوع کرونا، ادارات و دستگاههای اجرایی استان به مراجعان بدون ماسک خدمات ارائه ندهند.

 

وی ادامه داد: تمامی ارباب رجوع باید علاوه بر داشتن ماسک شیوه نامه های بهداشتی مقابله با این بیماری و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

طولابی با بیان اینکه داشتن ماسک برای کارکنان ادارات الزامی است، بیان کرد: با تاکید به اینکه ورود مراجعان بدون ماسک به ادارات و دستگاههای شهرستان ممنوع است.

 

فرماندار خرم آباد ادامه داد: همچنین برگزاری مراسمع عمومی و تجمعی ازجمله عروسی و عزاداری ممنوعیت دارد و به متخلفان برخورد می شود.

 

وی افزود: مقرر شده تعهدنامه هایی نیز از طریق دفاتر اسناد رسمی، تنظیم و قبل از عقد و ثبت ازدواج به امضای زوجین و اولیا آنها برسد که از برگزاری مراسم عمومی خودداری کنند.

 

طولابی اظهار کرد: از ۱۵ تیر به مدت ۱۰ روز تمامی مراکز پذیرایی، تالار، کافی شاپ، رستوران و هتل تعطیل است و تیم های نظارتی نیزبه صورت مستمر بر امکان سرپوشیده همچون مراکز تجاری و خرید نظارت دارند.

کد خبر 946652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha