آتش، جان بلوط بلند چهارمحال و بختیاری را گرفت

زمانپور از آتش سوزی جنگل های منطقه بلوط بلند شهرستان اردل خبر داد و گفت: با توجه به سخت گذر بودن این مناطق همه نیروهای امدادی برای مهار آتش بسیج شده اند.

«مرتضی زمانپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، از آتش سوزی جنگل های منطقه بلوط بلند شهرستان اردل خبر داد و اظهار کرد: با توجه به سخت گذر بودن این مناطق همه نیروهای امدادی برای مهار آتش بسیج شده اند.

 

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه آتش سوزی این منطقه عصر روز گذشته به این مرکز گزارش شد، افزود: از همان ساعات اولیه همه گروه های امدادی برای مهار آتش به منطقه اعزام شدند.

 

وی با تاکید بر اینکه سطح آتش سوزی گسترده شده است و تلاش برای مهار آتش ادامه دارد، اظهار کرد: وزش باد شدید و صعب العبور بودن منطقه بلوط بلند اردل کار مهار آتش را دشوارتر کرده است.

 

زمانپور با اشاره به اینکه این آتش سوزی در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان و حوالی سد کارون چهار رخ داده است، ادامه داد: با گسترش آتش به سمت دریاچه کارون مهار آتش سوزی آسان تر می شود.

 

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از هماهنگی های انجام شده با مدیریت بحران خوزستان برای کمک به نیروهای امدادی در مهار آتش خبر داد و تصریح کرد: همه نیروهای امدادی استان برای اعزام به منطقه بلوط بلند در آماده باش هستند.

 

وی با اشاره به حضور یگان های حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری برای مهار آتش، خاطرنشان کرد: علت دقیق حادثه و خسارات وارده پس از مهار کامل آتش سوزی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

کد خبر 946743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha